Suntem o echipă tânără, pozitivă, bine pregătită și orientată către succes. Dacă simți că rezonezi cu valorile noastre, te așteptăm să aplici pentru poziția de Bucătar/Ajutor-Bucătar.
ATRIBUȚII PRINCIPALE:
- Prepară și asamblează produsele finale cu respectarea rețetelor și a timpilor de pregătire;
- Respectă standardele de calitate ale produselor finale;
- Pregătește ingredientele necesare umpluturilor;
- Participă la întocmirea necesarelor de materii prime;
- Asigură păstrarea în condiții optime a materiilor prime;
- Utilizează cu simț de răspundere utilajele și ustensilele din bucatărie;
- Recoltează probe din meniu și le păstrează conform prevederilor legale;
- Respectă regulile de igienă și procedurile de la locul de muncă;
- Are un ritm de lucru susținut pentru a realiza comenzile în condiții optime.
PROFIL CANDIDAT:
- Cu experiență;
- Calificarea în meseria de bucătar constinuie un avantaj;
- Cunoștinte legate de modul de preparare a produselor, ingrediente, condiții de păstrare etc.
- Seriozitate, simț de răspundere;
- Dorința de a învăța și de a se perfecționa continuu;
- Capacitatea de a pastra un ritm de lucru sustinut;
- Capacitatea de a lucra în echipă;
- Abilități de comunicare și relaționare interumană;
- Comportament neconflictual și capacitatea de e evita situațiile care pot genera conflicte;
- Comportament etic și aderare la valorile companiei;
- Atitudine pozitivă, proactivitate.
Suntem o echipă tânără, pozitivă, bine pregătită și orientată către succes. Dacă simți că rezonezi cu valorile noastre, te așteptăm să aplici pentru poziția de Operator Casier.
ATRIBUȚII PRINCIPALE:
- Preluarea comenzilor automat de la Call-Center;
- Gestionarea comenzilor către bucătari și curieri-livratori;
- Repartizarea comenzilor cu plată la destinație prin numerar sau POS către curierii-livratori;
- Efectuează toate operațiunile de predare-primire a banilor în numerar la și de la curierii-livratori;
- Primește și verifică numerarul din casă la preluarea și predarea schimbului de tură.
PROFIL CANDIDAT:
- Excelente abilități de comunicare și relaționare interumană;
- Dorința de a învăța;
- Experiența anterioară în domeniu constituie avantaj
- Orientare către client;
- Comportament etic și aderare la valorile companiei;
- Atitudine pozitivă, proactivitate.
Suntem o echipă tânără, pozitivă, bine pregătită și orientată către succes. Dacă simți că rezonezi cu valorile noastre, te așteptăm să aplici pentru poziția de Operator Casier.
ATRIBUȚII PRINCIPALE:
- Verifică instrumentele de lucru la preluarea schimbului (mijlocul de transport, telefonul de serviciu etc.);
- Efectuează demersurile necesare începerii programului de lucru (verificarea ținutei, prezentarea pentru preluarea primei comenzi);
- Primește comenzile și se asigură că sunt îndeplinite condițiile pentru a efectua livrarea;
- Conduce mijlocul de transport pe traseul optim din punct de vedere al timpului de livrare;
- Livrează comanda clientului;
- Încasează contravaloarea produselor livrate și furnizează dovada de plată clientului.
PROFIL CANDIDAT:
- Studii medii/superioare;
- Experiența anterioară în lucrul cu banii;
- Abilitatea de a lucra cu cifre;
- Comportament etic și grad ridicat de responsabilitate;
- Capacitate de organizare;
- Capacitatea de a stabili priorități;
- Orientarea către găsirea de soluții;
- Abilități de leader și de mobilizare a oamenilor;
- Excelente abilitati de comunicare si relaționare interumană;
- Aderare la valorile companiei;
- Atitudine pozitivă, proactivitate.
Suntem o echipă tânără, pozitivă, bine pregătită și orientată către succes. Dacă simți că rezonezi cu valorile noastre, te așteptăm să aplici pentru poziția de Operator Casier.
ATRIBUȚII PRINCIPALE:
- Comunicarea cu clienții, reprezentând prima treaptă de interacțiune cu aceștia;
- Preluarea comenzilor telefonice, introducerea acestora în sistem și procesarea comenzilor online;
- Introducerea în sistemul informatic a datelor de identificare ale clienților;
- Furnizarea de informații clienților referitoare la produsele și serviciile companiei;
- Transmiterea de chestionare de satisfacție a clienților;
- Transmiterea problemelor semnalate de către clienți către persoanele cu putere de decizie;
- Realizarea indicatorilor de performanță specifici.
PROFIL CANDIDAT:
- Experiența anterioară într-un call-center – constituie avantaj;
- Vorbirea corectă a limbii române, rusa, fără greșeli de exprimare;
- Abilități de negociere și vânzare prin telefon;
- Excelente abilitati de comunicare si relaționare interumană;
- Orientare către client;
- Dorința de a învăța;
- Comportament etic și aderare la valorile companiei;
- Atitudine pozitivă, proactivitate.